Afmelden als lid

Het kan natuurlijk dat je je lidmaatschap om wat voor een reden dan ook wilt opzeggen. Ontzettend jammer, maar we hopen dat je een hele leuke tijd op TCH hebt beleefd. Hier lees je wat je moet doen om je lidmaatschap op tijd en op de juiste manier op te zeggen.

Het is alleen mogelijk om je lidmaatschap schriftelijk en via de website te beëindigen. Dit moet vóór 1 januari van het komend jaar door het formulier op de website in te vullen.

NAAR HET FORMULIER

Let op: het is niet mogelijk om je via de trainer af te melden.

Nadat je het formulier hebt ingevuld zal de ledenadministratie controleren of je aan alle verplichtingen hebt voldaan:

  • Heb je de contributie betaald tot eind van het verenigingsjaar? (Dat is april van het volgende jaar)?
  • Heb je je bardiensten ingevuld tot eind van het verenigingsjaar of deze afgekocht en betaald?
  • Heb je eventuele andere financiële verplichtingen voldaan?

Indien dit akkoord is, dan word je als lid uitgeschreven en ontvang je een bevestiging van de ledenadministratie. Je kunt dan tot 1 april blijven tennissen.

Indien niet akkoord, dan kun je alsnog deze verplichtingen voldoen en word je uitgeschreven. Indien niet akkoord, dan word je niet uitgeschreven als lid. Jouw naam wordt dan geblokkeerd bij de KNLTB en je kunt je niet aanmelden bij een andere club. In dat geval kun je contact opnemen met ledenadmin@tennisclubhoogland.nl