Clubkampioenschappen

De clubkampioenschappen vinden plaats in de weekenden van 15/16/17 en 22/23/24 maart 2024. We verwachten weer veel gezelligheid, tennis en mooi weer op onze prachtige club.

Schrijf je hier in: www.toernooi.nl

Voor alle leden

Inschrijven kan voor verschillende onderdelen, of je nu al jaren lid bent of net begint.
De inschrijving is GRATIS en open t/m vrijdag 8 maart 2024. Je kan je inschrijven voor maximaal 2 categorieën:

JEUGD

• Rood / Oranje (event is op 23 maart 10.00u – 13.00u)
  • Groen
  • Geel t/m 14
  • Geel t/m 17

SENIOREN

• Heren Enkel 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9
  • Dames Enkel 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9
  • Heren Dubbel 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9
  • Dames Dubbel 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9
  • Gemengd Dubbel 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9

FUN DUBBEL CATEGORIE

Er kan deze editie weer ingeschreven worden voor de FUN DUBBEL CATEGORIE. Het idee is om spelers samen te laten spelen die dat normaal gesproken niet doen, omdat de speelsterktes verschillen of de leeftijden. In de FUN DUBBEL CATEGORIE is alles mogelijk.

JE KAN JE ALS FUN KOPPEL INSCHRIJVEN MAAR OOK ALLEEN EN DAN ZOEKEN WIJ EEN FUN PARTNER VOOR JE UIT.

oorbeelden zijn:

• Een speelsterkte verschil van 2/3 punten
  • Een jeugdlid speelt met een senior

De uitslagen tellen niet mee voor je rating. Uiteraard gaan we op zoek naar de clubkampioenen per categorie. We hopen op veel inschrijvingen.

Dit is een uitstekende gelegenheid om warm te draaien voor de voorjaarscompetitie, om nieuwe- of juist oude gezichten weer eens te zien, of voor onze beginnende tennissers om wat wedstrijdervaring op te doen!

Inschrijven: Je kunt inschrijven t/m 8 maart 2024 via www.toernooi.nl (LET OP, niet via mijnknltb.toernooi).
Let op dat je dubbelpartner zich ook inschrijft!

We hopen op veel inschrijvingen, een grote opkomst en veel mooie en sportieve wedstrijden. Tot snel op de baan!

Met sportieve groet,

De Clubkampioenschappen organisatie 2024

Voor vragen kun je mailen naar clubkampioenschappentchoogland@gmail.com