VriendenLoterij en TCH

New Paragraph

Hoe koppel je jouw lidmaatschap van de VriendenLoterij aan Tennis Club Hoogland?

Ben je lid van de VriendenLoterij? Dan kun je jouw lot koppelen aan TC Hoogland en zo zorgen voor een leuke opbrengst voor jouw club.

Huidige deelnemers in de VriendenLoterij kunnen het goede doel van hun lot omzetten ten gunste van Tennisclub Hoogland via de Ledenservice. Doorloop voor het omzetten de volgende stappen:

1. Bel de Ledenservice op 088 –020 1020 en houd de benicode van de vereniging (21315) bij de hand
  2. Kies voor optie 5 van het keuzemenu
  3. Als u een medewerker van de VriendenLoterij aan de lijn heeft, geef dan aan dat u het goede doel van uw lot graag wilt laten omzetten naar Tennisclub Hoogland met benicode 213154.De medewerker zal het vervolgens voor u regelen
  4. De medewerker zal het vervolgens voor u regelen
  5. Het goede doel van het lot is vanaf het eerstvolgende incassomoment gewijzigd naar Tennisclub Hoogland.
  6. De opbrengst voor TCH is per deelnemer aan de VriendenLoterij is 40% van € 15 per maand, te weten € 6
  7. Dat is per jaar een bijdrage van € 72  per deelnemend lid voor TCH