Word vrijwilliger

Tennis Club Hoogland is een vereniging. Dat betekent dat wij niet kunnen bestaan zonder de inzet van een heleboel vrijwilligers. Dus meld je ook aan als vrijwilliger en je in voor TCH! We kunnen niet zonder jouw hulp.

Samen zorgen we voor succes
Zo geeft het bestuur leiding en bepalen zij mede met de leden het beleidsplan. De technische commissie zorgt er bijvoorbeeld voor dat er competitie gespeeld kan worden. De bar- en parkdienstcommissie zorgen ervoor dat de bardiensten gevuld zijn en het park onderhouden wordt. Verder zijn er nog verschillende commissies met enthousiaste leden die allerlei toernooien en evenementen organiseren, zodat er altijd iets te beleven valt en je alles uit je lidmaatschap kunt halen.

Dringende oproep: Help jouw club, zet je in!
We kunnen niet zonder jouw hulp. We merken dat het steeds moeilijker wordt om nieuwe vrijwilligers te vinden, maar zonder jouw hulp kunnen we geen toernooien, activiteiten en alle andere dingen organiseren die nodig zijn om een bruisende club te blijven. En leden die zich al vele jaren inzetten willen het stokje graag doorgeven, zodat er ook nieuw bloed komt en nieuwe ideeën geïnitieerd worden.

We zoeken dus altijd nieuwe vrijwilligers voor bijvoorbeeld:

• De barcommissie
  • Commissie Werving & Behoud
  • Coördinator Grote Club Actie
  • Commissie Marketing & Communicatie
  • Commissie Clubkampioenschappen
  • en nog veel meer

Het is natuurlijk ook mogelijk om voor kleine hand- en spandiensten klaar te staan.

Twijfel dan niet en neem contact met ons op. Samen kijken we naar een geschikte manier hoe jij je voor de club in kunt zetten.

Wij hopen op jouw hulp!

Stuur een mail naar het Secretariaat: secretariaat@tennisclubhoogland.nl