Sponsormogelijkheden

Meer dan een sponsor: wordt onderdeel van de leukste tennisclub van Amersfoort!

Welkom bij de gezelligste tennisclub van Amersfoort! Het tennispark is prachtig gelegen aan de Sportlaan te Hoogland (gemeente Amersfoort) en heeft 7 kunstgrasbanen en 1 minibaan die gedurende het gehele jaar bespeelbaar zijn.

Onze vereniging staat vooral bekend om zijn gemoedelijkheid en open karakter. We proberen sportiviteit en gezelligheid bij elkaar te brengen door middel van het organiseren van activiteiten waaraan iedereen kan deelnemen. Dit doen we samen met onze leden en een team van ruim 100 vrijwilligers.

De vereniging heeft ruim 650 enthousiaste leden in alle leeftijdscategorieën, van 5 tot 95 jaar. Als sponsor ben je het hele jaar door zichtbaar tijdens de vele competities, toernooien en evenementen die er op onze tennisvereniging georganiseerd worden. Door middel van sponsoring vergroot je je naamsbekendheid in en rondom Amersfoort. Zowel bij onze leden, leden van andere verenigingen en uiteraard al hun supporters. En je stimuleert onze leden, inwoners van Amersfoort en uw klanten om gezond en in beweging te blijven.

Wat zijn de sponsormogelijkheden?

Als partner van TC Hoogland heb je verschillende mogelijkheden om een

bijdrage te leveren aan de activiteiten van onze vereniging.

1. Baansponsor

Als baansponsor wordt je logo op ons afhangsysteem geplaatst. Jouw naam en/of logo komt op het toegangshek van de baan te hangen. Je krijgt €200,- bartegoed en baanpermissie voor 2 personen gedurende het jaar.

€ 1.000,- per jaar.

2. Winddoek

Een groot doek met jouw naam/logo en boodschap hangt aan de hekken van de banen.

€ 500,- per jaar.

Eenmalige productiekosten van € 375,- excl. btw.

3. Vlagsponsor

Jouw vlag hangt het hele jaar naast baan 4, ook wel ons Centrecourt genoemd.

€ 250,- per jaar.

4. Reclamebord

Met jouw reclamebord hang je het hele jaar door op de hekken van verschillende banen.

€ 250,- per jaar.

Eenmalige productiekosten van € 250,- excl. btw.

5. Toernooisponsor

Op TC Hoogland organiseren we het hele jaar door verschillende toernooien waar jij met je bedrijf hoofdsponsor/sponsor van kunt worden.

Jouw bijdrage aan het toernooi kan in overleg met de commissie.

6. Sponsoring

Van kleding, het tennis- muurtje, de klok, de minibaan, banken, etc. in overleg.

Bijdrage in overleg.

7. Materiaalsponsor

Tevens is het ook mogelijk materiele ondersteuning te verlenen, bijvoorbeeld door het gratis of tegen een aantrekkelijke prijs goederen en/of diensten ter beschikking te stellen.

Bijdrage in overleg.

Wat krijg je hiervoor terug?

• Zichtbaarheid bij onze leden en hun supporters.
  • Jouw logo op www.tennisclubhoogland.nl met link naar je website.
  • Voorstellen van je bedrijf in onze nieuwsbrief.
  • Mogelijkheid om direct aanbiedingen te doen aan onze leden.
  • Uitnodiging voor de sponsorborrel tijdens ons befaamde 35+ toernooi in juni.

Als baansponsor wordt jouw logo op ons afhangsysteem geplaatst. Je naam en/of logo komt op het toegangshek van de baan te hangen. Je krijgt €200,- bartegoed en baanpermissie voor 2 personen gedurende het jaar.

Meer weten?

Rob Ipenburg: 06-57745181