Lidmaatschap

Meer informatie over het lidmaatschap, de kosten, wanneer je kan spelen en de opzegging van het lidmaatschap.

Het lidmaatschap van Tennis Club Hoogland loopt van 1 januari tot en met 31 december en wordt steeds stilzwijgend met een jaar verlengd.

Tennis Club Hoogland kent de volgende soorten contributies en lesgelden:

- Een junior B wordt senior in het jaar dat hij/zij 18 jaar wordt.
- Een junior A wordt junior B in het jaar dat hij/zij 13 jaar wordt.
- Kosten voor lessen zijn niet in de contributie inbegrepen.
- Bovengenoemd jaar loopt van 1 januari t/m 31 december.
- Tennis Club Hoogland kent ook de kinderkorting van € 40,- per jaar vanaf het derde kind uit een gezin.

*
Studenten die voor dit lidmaatschap in aanmerking willen komen dienen zich schriftelijk of per e-mail te melden bij de ledenadministratie, onder vermelding van de te volgen dagopleiding en het woonadres buitenshuis. De studenten-leden moeten zich wel ieder jaar opnieuw aanmelden voor dit lidmaatschap.

De contributie kan bij Tennis Club Hoogland als volgt worden voldaan:

• jaarincasso
  • viermaal per jaar incasso.

Beëindigen lidmaatschap
Je kunt je lidmaatschap alleen schriftelijk en vóór 1 december beëindigen met ingang van het volgende jaar.  Binnen 1 week ontvang je een bevestiging van je opzegging.

Afmelden als lid

Tennislessen

Bij Tennis Club Hoogland worden de tennislessen verzorgd door Heinerman Tennis.

Tijdens een tennisles leer je veel meer over de techniek en de tactiek die voor deze sport belangrijk is. De vereniging heeft een contract met
Heinerman Tennis voor lessen en trainingen.

Senioren kunnen ook in groepen lessen.

Voor de selectietraining wordt een eigen bijdrage per jaar vastgesteld. Voor de selectietrainingen worden de (jeugd-)leden uitgenodigd door het bestuur. Voor vragen over de selectie kun je je wenden tot de technische commissie
tc@tennisclubhoogland.nl

De tarieven vind je op de website. Link naar tarieven

Wanneer kun je spelen?
In principe kan er dagelijks van 08.00 uur tot 23.00 uur gespeeld worden. Er gelden onder andere de volgende afhangregels:

• Senior: speelrecht op alle dagen tot 23.00 uur met uitzondering: woensdagmiddag, dan alleen baan 7.
  • Junior B: speelrecht op alle dagen tot 20.00 uur; op vrijdag na 20.00 uur op baan 7 met een senior lid.
  • Junior A: speelrecht op alle dagen tot 18.00 uur.