Heren ITA competitie

Al ruim 30 jaar wordt er jaarlijks op maandagochtend een HD-competitie gespeeld door en bij Amersfoortse verenigingen (ITA verband). Je speelt dus eigenlijk altijd “thuis”.

Ook dit jaar spelen we weer op 8, 15, 22 en 29 april, op 6 en 13 mei. 27 mei is een inhaaldag en op 3 juni is er een leuke slotdag waar alle deelnemende teams op één vereniging samenkomen voor een slotspeeldag.

Een team bestaat uit minimaal 4 heren van speelcategorie 7, 8 of 9 (mag mix zijn). Er zijn per dag 4 HD-partijen van 2 sets (niet meer). In totaal worden er dus 8 sets gespeeld en gelijke standen kunnen voorkomen.

Het is geen KNLTB-competitie dus deelname en resultaten hebben geen invloed op je ranking. Er is geen leeftijdsgrens. De meeste deelnemers zijn 55+.

Kosten van deelname zijn circa € 50,- per team (voor de slotdag).

Inschrijven en/of nadere informatie waaronder het reglement kun je opvragen via itaherencompetitie@gmail.com

Inschrijven voor 15 februari as.

We hopen op jullie deelname!

Coördinatoren ITA-HD zijn Lex Brijs en Frank Maas (Alta)

Martin Sengers

Ton Willemsen